afs abadiey

mencari apa yang dicari???

kenangan aku bersama ain

Posted by aina08 on February 16, 2008

cuti sem baru-baru ni ain ikut aku balik kampung. aku rasa best sangat, sbb ada juga kawan nak ikut aku balik kampung. kami sampai kt kampung pada malam sabtu. pada esok harinya aku dan ain ikut mama p sungai petani.selepas balik dari sungai petani aku bawa ain jalan-jalan tengok kampung aku.ain cakap best sangat duk kt kampung aku sbb kampung aku ni dekat dgn gunung, keadaanya sejuk.

pada hari rabu aku bawa ain p insaniah kt alor setar. aku p jumpa kwn kt sna. kebetulan hari tu semua pelajar insaniah balik kampung, jadi tiket ke baling dah hbs dijual, maka kami terpaksa la naik bas lompat. rasa penat sangat coz kami terpaksa berdiri selama dua jam dari alor setar ke sungai petani. sampai je kt bus stop sungai petani kami terus naik bas sungai petani ke baling. kul lapan baru kami sampai kt umah.

pada hari khamis aku bawa ain p makan kenduri kt umah tok aku, p.ngah aku kahwin. lepas balik dari kenduri kami p lata bayu dgn p.su dan keluarganya. lepas tu kami p ulu legong pula tempat air panas. kt sana ramai sgt orang, nak msk pun susah terpaksa la berebut-rebut.lama juga kami duk kt sana. kul dua pagi baru kami balik umah. aku rasa best sangat. ini lah satu kenangan yang tak akan aku lupakan sampai bila-bila.

                                                                                                                                                                       gmbrku 

aku dgn ain kt lata bayu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: