afs abadiey

mencari apa yang dicari???

putih kesayanganku

Posted by aina08 on January 27, 2008

bismillahirahmanirahim,salam

sebulum saya bercerita, izinkan saya meluahkan isi hati saya terlebih dahulu.saya rasa bersyukur ke hadrat ilahi dan gembira sangat sebab dah ada blog sendiri.saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada miss adzrah atas tunjuk ajarnya.tanpa miss mungkin saya tak boleh nak mencipta blog sendiri. jasa baik miss tak akan saya lupakan. dengan adanya blog saya dapat berkongsi cerita, pengalaman,ilmu dan lain-lain lagi dengan orang lain.ini adalah satu ilmu yang baru dan ianya amat berharga bagi diri saya, kerana sebelum ni saya tak tahu apa-apa tentang blog.

di sini saya nak bercerita tentang kucing kesayangan saya. saya ada seokor kucing jantan kat rumah. saya bagi namanya putih sebab semua bulunya berwarna putih. ia seekor kucing yang comel,ekornya panjang,bulunya putih dan bersih. ia makan ikan rebus je.dalam sehari ia makan tujuh ekor ikan rebus. ia seekor kucing yang pandai, duk kat dalam rumah je. ia akan keluar rumah apabila ia nak membuang hajatnya.saya sangat sayangkanya. saya akan rasa sedih jika ia tiada lagi di dunia ni.

kucing

3 Responses to “putih kesayanganku”

  1. Adzrah said

    Salam,
    Tahniah, dlm susah payah utk memahami fungsi blog ni akhirnya awak berjaya juga meletakkan satu post permulaan. Good start, tapi saya cadangkan awak buat spelling check dulu. Lebih2 lagi bila diberi peluang utk menggunakan Bahasa Melayu sebagai medium blog ni. Tq.

  2. budok qlate said

    kucing boleh hilangkan stress..

  3. raihayu said

    lawa kucing awk…satu usaha yang bagus. teruskan ilmiah ini pada masa akan datang

Leave a Reply

 
